sobota, 25 lutego 2017

Hello, world!

A więc stało się! Zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Wychodzę ze swojej strefy komfortu i daję się poznać :)
Mam na imię Ania, na co dzień zajmuję się testowaniem oprogramowania - od testów manualnych, przez automatyczne po wydajnościowe. I choć wiem, że Word i Excel nie gryzą, to zdecydowanie swobodniej czuję się w towarzystwie ulubionego IDE. :)

Po co to wszystko? Mniej więcej tydzień temu usłyszałam o konkursie Daj Się Poznać organizowanym przez Macieja Aniserowicza (devstyle.pl). Usłyszałam i... przeszłam obok. Stwierdziłam: to nie dla mnie. To za trudne. Zbyt wymagające.
Potem przyszła refleksja, kiedy konkursem zainteresowali się (niezależnie ode mnie) znajomi z pracy. Może jednak spróbować? Mam pomysł na projekt, na który nigdy nie było czasu, nawet już rozpisany na Trello. Jest technologia, której chcę się nauczyć. Więc czemu nie? W końcu nie mam nic do stracenia.
Zatem... Do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz